När du forsätter att använda siten godkänner du vår användandet av cookies samt vår GDPR-policy. Läs mer.

Följ kundens resa.
Från början till slut.

Customer First är ett kontaktcenter med ärendehantering som hjälper företag att hantera kundinteraktioner i flera kanaler, till exempel telefon, e-post, chatt, sms och sociala medier.

Systemet hjälper till att registrera, spåra och hantera ärenden samt ger medarbetaren tillgång till all nödvändig information för att hjälpa kunden på ett effektiv och kundvänligt sätt.

Kundbild

Kommunikation

Ärenden

En 360 graders vy.
Över kundresan.

Customer First samlar mail, chattar, samtal, sms och skärmdelning i ett och samma system och skapar en komplett kundbild. Vi ger kunden en enastående kundupplevelse.

Manuella processer som effektiviseras:

Logga samtal och skriva samtalsnoteringar.

Sortera och dela e-post och kundinformation.

Fördela kundärenden till medarbetare.

Följa upp kundärenden och aktiviteter.

Koppla kundaktiviteter mot order eller felanmälan.

Sammanfatta och analysera affärsdata från olika system.

En enastående kundupplevelse.
Flera tjänster i samma system.

Aktivitetslogg

Registrering av kundens data över den hela digitala kundresan.

Allt i en inkorg

Samtal, mail, chat, sms, sociala medier och skärmdelning i ett och samma system.

Bemannad hemsida

Realtidssupport till rätt kompetens via hemsidan.

Kundöverblick

All data till en samlad kundbild.

Mobilt

Grupper och samtal i telefonen.

Telefonist

Digital hantering av kundserviceärenden.

Time management

Aktivetsstatus för medarbetare och grupper i realtid.

Ärendehantering

Översikt, status och fördelning av kundärenden.

"Vi kombinerar ny modern teknik med lång erfarenhet för att få plattformen att bli hypersnabb och stabil.

Vi arbetar med våra kunder i ett nära samarbete och skapar på ett innovativt sätt en extremt hög användarvänlighet."

Taieb Khessib
Utvecklingschef på Customer First

Översikt över
ärenden.

Snabbt och smidigt.

Ett system skapat för att få en så bra översikt som möjligt över kundernas olika ärenden.

Våra techlösningar.
Några fördelar.

Direkt integration

Våra tjänster läggs till enkelt.

Privat molntjänst

En egen server i vår hall eller hos er.

Automatiserade processer

Ingen manuell hantering av information.

Enkelheten och snabbheten

Inga onödiga laddningstider. Svarstider på under 70 ms.

Skräddarsytt system.
I minsta detalj.

Med Customer First kan ni konfigurera alla delar av systemet för er verksamhet.

Utforska

Intelligent.
Fördelning.

Customer First system bygger på att med hjälp av intelligens analysera data för att skapa en kundbild så att rätt ärende når rätt person vid rätt tillfälle.

Med mer detaljerad kompetensbeskrivning ser vi till att vårt system fördelar ärenden efter medarbetarens kompetens.

Vad säger våra kunder?
Ett urval.

”Customer First har hjälpt oss med bra verktyg och förståelse för våra interna behov.”

Chef operations energibolag

”De smarta lösningarna har gjort så att vi har förkortat våra supporttider avsevärt.”

Verksamhetschef telefonpassningsbolag

”Bra bemötande och en tjänst som har gynnat oss mycket när för att vi ska erbjuda våra kunder bästa service.”

IT-chef techbolag

”Customer First har hjälpt oss att få en bättre bild över våra kunders resor.”

IT-chef techbolag

Vill du veta mer?
Håll dig uppdaterad.