Det här är
Customer First

Vår ambition har sedan 2015 varit att hjälpa våra kunder modernisera och optimera sin kundupplevelse och bygga lojalitet till sitt varumärke, samtidigt som effektiviteten i kundserviceorganisationen löpande förbättras.

Plattformen Customer First utvecklas och förfinas kontinuerligt med stora och små förbättringar, och nyligen lanserades version 8 av systemet.

Bland våra kunder finns flera av de mest kända och älskade varumärken i marknaden, och de har mycket högt ställda krav på kundupplevelse, enkelhet och effektivitet.

Vårt mycket erfarna team inom produktutveckling, support, försäljning och ledning möjliggör att vi alltid gör det som är bäst för våra kunder och deras kunder.

Följ kundresan på ärendenivå

Vision

Customer First revolutionerar kundrelationen genom personliga och meningsfulla kundmöten och AI-driven effektivitet i alla kanaler.

Mission

Vår mission är att skapa sömlösa och personliga kundupplevelser för företag och organisationer genom att kontinuerligt vidareutveckla vår plattform C1 med tillhörande tjänster för att hjälpa våra kunder stärka sitt varumärke och kunrelationer samtidigt som de effektiviserar sin verksamhet.

Framtid

C1 utvecklas för kunder och av kunder. Framtiden för plattformen styrs av våra kunder och deras behov. Allt i från utseende till slutliga funktioner tas fram tillsammans. Vi har flera nya utvecklade tjänster som lanseras i kundprojekt. För oss går kunden alltid först – och därmed även kundens kund.

Alla kanaler i ett och samma system

Genom att integrera kanalerna minskar risken för informationsluckor och missförstånd, samtidigt som det blir lättare att ge en konsekvent och personlig kundupplevelse oavsett vilken kanal som används.

Automatiserade processer med AI

AI-teknik kan användas för att automatisera repetitiva och enkla uppgifter, såsom att svara på vanliga frågor eller dirigera samtal till rätt avdelning. Detta frigör tid och resurser för medarbetarna att fokusera på mer komplexa och högvärdesuppgifter.

Modern UX i världsklass

Med en intuitiv användargränssnitt och responsiv design kan medarbetarna snabbt och enkelt navigera genom systemet, få åtkomst till relevant information och hantera samtal och ärenden på ett effektivt sätt.

Arbeta hos oss

Vi har ett fantastiskt team av medarbetare som tillsammans driver utveckling, försäljning och support av vår plattform och produkt C1. Vi har en inkluderande kultur med en trevlig mix av människor av olika bakgrund. Vi tror att det hjälper oss bli ett bättre företag.

Kreativitet och innovation är tydliga fokusområden för oss, lika mycket som att samtidgt säkra kvalitet och säkerhet i våra lösningar. Vi löser framtidens utmaningar tillsammans som team, och vi söker löpande fler som vill vara med oss på denna resa av tillväxt och utveckling.

Vårt trevliga och nybyggda kontor ligger i Solna strax utanför Stockholm, och har utmärkta kommunikationer med kollektivtrafik. Det finns gott om parkering och trevliga ställen att äta lunch på – inte minst i Mall of Scandinavia som ligger på gångavstånd. Om du så vill så kan du arbeta viss tid på distans i enlighet med vår policy för hybridarbete.

Alla kanaler i ett och samma system

Genom att integrera kanalerna minskar risken för informationsluckor och missförstånd, samtidigt som det blir lättare att ge en konsekvent och personlig kundupplevelse oavsett vilken kanal som används.

Automatiserade processer med AI

AI-teknik kan användas för att automatisera repetitiva och enkla uppgifter, såsom att svara på vanliga frågor eller dirigera samtal till rätt avdelning. Detta frigör tid och resurser för medarbetarna att fokusera på mer komplexa och högvärdesuppgifter.

Modern UX i världsklass

Med en intuitiv användargränssnitt och responsiv design kan medarbetarna snabbt och enkelt navigera genom systemet, få åtkomst till relevant information och hantera samtal och ärenden på ett effektivt sätt.

Ledning

Stefan Berg
Verkställande Direktör

Erfaren ledare inom Customer Experience och teknologi. Tidigare Global CTO för Transcom, Vice President inom IoT på Electrolux, CIO på Com Hem, Affärsområdeschef inom internetkonsulter, Startup CTO. Styrelseledamot Svenska Spel.

Erik Eskilsson
Produktchef

Grundare, innovatör och och produktchef. Tidigare vice VD TDC Sverige, Vice koncernchef TDC Internordia, VD Teleoffice.

Taieb Khessib
CTO

Medgrundare, och CTO. Tidigare Utvecklingschef på Greater Than, Systemspecialist Teleoffice, Grundare och partner på Vlogport.

Stefan Friis
Försäljningschef

Försäljningschef och partner. Tidigare regionschef för Talkdesk, Channel Account manager Avaya, Partner och VP Sales Nordics för Compodium International.

Styrelse

Nicklas Storåkers

Tidigare Grundare/VD Avanza, ex VD Pricerunner, Tech-entreprenör. Grundare av Yanno Capital, som också är delägare.

Erik Eskilsson

Grundare, innovatör och och produktchef. Tidigare vice VD TDC Sverige, Vice koncernchef TDC Internordia, VD Teleoffice.

Fredrik Jonsson

VD Besqab. Tidigare VD Niam fonder och VP inom Skanska.

Roger Forsberg

CTO på Froda, Tidigare Engineering Director på Klarna, CTO på PriceRunner och Avanza.