Alla kanaler i ett och samma system

C1 från Customer First är en ledande plattform för kontaktcenter som möjliggör kundkontakt på alla kanaler- röst, mail, sociala media, chat eller messaging.

Oavsett hur en kunddialog flyttar mellan kanaler eller mellan agenter och botar så får ni komplett spårbarhet och hantering av kundens ärende.

Tjänster & Kanaler

Med C1 från Customer First får ni en komplett lösning för Contact Center – CCaaS (Contact Center as a Service).

Nyckelfunktioner

AI-baserad och automatisk hantering av kundärenden, tex via chatbots men även via röst-IVR.

360-översikt av kundens ärenden för agenter.

Realtidsrekommendationer med AI för agenter.

Översättningsstöd för agenter i kunddialogen.

AI-understödd Analys och statistik för kundinteraktioner, med stöd för realtidsanalys och rapportering över tid.

Automatisk kategorisering och summering av kunderaktionen.

Enkel integration med befintliga system genom öppna API:er och connectors (tex Workforce management och CRM).

Teknik

Vår plattform bygger på den allra senaste tekniken, och är designad för enkel integration vilket ger unika möjligheter för oss att anpassa oss efter era behov. C1 är designad baserat på mikrotjänster och har öppna API:er.

Vill ni köra 100% i molnet som en SaaS-tjänst? Inga problem. Föredrar ni att köra lösningen i ert eget datacenter, eller kanske hos er egna utvalda hosting-partner? Det går bra! Är det viktigt för er att all data stannar inom landets gränser? Det löser vi.

Oavsett hur ni väljer alternativ för drift så säkerställer vi att

Ni kör alltid på senaste version av systemet.

Vi kan ge er support på distans vid behov.

Att er data hanteras säkert och avskilt från andra kunder.

Att systemet bibehåller hög prestanda genom att sömlöst skala med era volymer.

Priser

För mer information om priser, avtalsmodeller och övriga villkor, vänligen kontakta vårt försäljningsteam: sales@customerfirst.se